7 ήπιες δεξιοτεχνίες (soft skill) που κάνουν την διαφορά

Δεν έχετε ακόμα μεγάλη εμπειρία και θέλετε να κάνετε τη διαφορά κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης για δουλειά; Θα το πετύχετε εστιάζοντας στις συγκεκριμένες (ήπιες) δεξιότητές σας. Ποιές όμως δεξιότητες έχουν μεγαλύτερη ζήτηση από τους εργοδότες;

como-es-un-lider

1. Ευελιξία / Προσαρμοστικότητα

Αν ξέρετε πώς να προσαρμόζεστε γρήγορα και να γνωρίζετε πώς να διαχειρίζεστε τις αλλαγές και τις μεταβαλλόμενες καταστάσεις στην εργασία, τότε είστε ένα βήμα μπροστά. Αυτή τη στιγμή, οι αλλαγές στις εταιρείες είναι εξαιρετικά γρήγορες και το μήνυμα είναι επομένως να ξέρετε πώς να προσαρμόζεστε συνεχώς. Θα πρέπει οπωσδήποτε να τονίσετε αυτό το γεγονός στη συνοδευτική επιστολή σας και μην ξεχάσετε να δώσετε ένα παράδειγμα.

2. Καινοτομία

Καθώς όλα αλλάζουν τόσο γρήγορα, οι εργοδότες αναζητούν υπαλλήλους που να συνεχίζουν να αναπτύσσονται και που επίσης να επιδεικνύουν δημιουργικότητα και να συμβάλλουν στο όραμα της εταιρείας για το μέλλον. Κάθε μέρα, κάθε επιχείρηση επωφελείται από την καινοτομία.

3. Ομαδική εργασία

Η συνεργασία είναι μια πολύ σημαντική ήπια δεξιοτεχνία που πρέπει να αναφέρετε πάντα στη συνοδευτική επιστολή και το βιογραφικό σας. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε πώς να επικοινωνούμε καλά με τους συναδέλφους, να επιτυγχάνουμε συναίνεση και να υποστηρίζουμε ο ένας τον άλλον. Φροντίστε λοιπόν να την κατακτήσετε στην πράξη ή να την αναπτύξετε.

4. Δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων

Στις περισσότερες εταιρείες, οι μέρες που το αφεντικό σας λέει τι να κάνετε και πώς να το κάνετε έχουν τελειώσει. Θα πρέπει να βρείτε μόνοι σας λύσεις, να τις εφαρμόσετε και να τις ελέγξετε. Εάν έχετε την ικανότητα να χειρίζεστε προβλήματα και να βρίσκετε λύσεις με ψυχραιμία, θα πρέπει οπωσδήποτε να τονίσετε αυτό το γεγονός στη συνοδευτική επιστολή και το βιογραφικό σας.

5. Κοινωνικές Δεξιότητες / Συναισθηματική Νοημοσύνη

Σχεδόν για κάθε δουλειά οι κοινωνικές δεξιότητες είναι ένα πλεονέκτημα. Αν ξέρεις να αλληλεπιδράς εύκολα με τους ανθρώπους, είσαι επικοινωνιακός και ξέρεις να εκτιμάς σωστά τις αντιδράσεις των συναδέλφων σου, σε αυτή την περίπτωση έχεις ένα ατού που μπορείς να αναδείξεις. Για εμπορικές θέσεις ή ως διευθυντής, είναι απαραίτητο να τις αναφέρετε στο βιογραφικό σας.