Δέκα τρόποι για μια καλύτερη «πολιτική γραφείου» για την προστασία από τον ανταγωνισμό

1. Θα ήταν φρόνιμο να προστατεύσετε όσο το δυνατόν περισσότερο την προσωπική σας ζωή και να την κρατήσετε μακριά από την εργασία σας. Επίσης, μην παρασύρεστε σε σχόλια για την προσωπική ζωή άλλων.

office-leasing-the-process 2. Αποφύγετε να σχολιάζετε τον εργοδότη σας ή άλλον συνάδελφο με αρνητικό τρόπο, μέσα στο γραφείο ή και έξω από αυτό. O κανόνας ισχύει ακόμα και όταν βρίσκεστε μεταξύ συναδέλφων ή γνωστών του εργοδότη ή του προϊσταμένου, τους οποίους θεωρείτε αξιόπιστους.

3. Είναι καλύτερο να κάνετε σχόλια για ιδέες και συμπεριφορές και όχι για τα πρόσωπα. Αποφύγετε, επίσης, προσωπικές επιθέσεις και, αντί γι’ αυτές, προτείνετε τρόπους και ιδέες σχετικά με το πώς θα μπορούσε να βελτιωθεί η κατάσταση.

4. Μην επαναλαμβάνετε φήμες που ακούσατε, Όμως, ακούστε προσεκτικά αυτά που έχουν να σας πουν οι άλλοι. Θα κερδίσετε τον σεβασμό του συνομιλητή σας, ο οποίος θα γνωρίζει ότι μιλάει σε κάποιον που σκέπτεται και όχι σε κάποιον που υποστηρίζει διάφορες απόψεις, χωρίς μπορεί να τις υποστηρίξει. Επιπλέον θα μάθετε αρκετά, τα οποία όμως θα κρίνετε αργότερα, στην πράξη, αν είναι σωστά ή όχι.

5. Προσπαθήστε να εξασφαλίσετε όσο το δυνατόν πιο ακριβείς πληροφορίες για όσα συμβαίνουν στο γραφείο, αντί να κάνετε υποθέσεις σχετικά με μία κατάσταση ή ένα άτομο που δεν γνωρίζετε καλά.

6. Ακόμα και αν κάνετε κάποιες υποθέσεις, διατηρήστε τις επιφυλάξεις σας μέχρι να αποδειχθούν σωστές. Μην τις διατυπώνετε, ακόμα και αν επισημαίνετε ότι πρόκειται για απλή υπόθεση.

7. Αν ο στόχος των «κουτσομπόληδων» είστε εσείς, προσπαθήστε να μη χάνετε το την ψυχραιμίας σας. Γιατί, διαφορετικά, τα πράγματα μάλλον θα γίνουν χειρότερα. Ρίξτε το βάρος στη δουλειά σας, δίνοντας το «μήνυμα» ότι αυτό είναι το πιο σημαντικό για σας. Όταν αγνοούμε τις φήμες, δεν βρίσκουν έδαφος να «φουντώσουν».

8. Προσπαθήστε να δίνετε όσο το δυνατόν λιγότερες αφορμές για σχόλια εναντίον σας. Περιορίστε τα «αδύνατα» σημεία σας και ανα-δείξτε θετικά στοιχεία του χαρακτήρα και της εργασίας σας.

9. Αν έχετε αντίθετη άποψη με τον προϊστάμενο ή τον διευθυντή σας, μην τη διατυπώνετε δημοσίως. Καλύτερα να εκφράσετε τις αντιρρήσεις σας ιδιαιτέρως.

10. Αν έχετε πρόβλημα με κάποιον συνάδελφο σας, μην αρχίσετε να διαδίδετε φήμες εναντίον του. Μιλήστε ευθέως μαζί του ή συζητήστε το θέμα με τον εργοδότη σας.